הפעלה אימות דו שלבי WhatsApp

אימות דו שלבי הוא מאפיין אופציונלי שמשפר את אבטחת החשבון. כשהאימות הדו שלבי מופעל, כל נסיון לאמת את מספר הטלפון שלכם ב-WhatsApp חייב להתבצע במקביל להזנת קוד PIN בן שש ספרות שיצרתם עבור מאפיין זה. 

כדי להפעיל אימות דו שלבי, פתחו את WhatsApp > הגדרות > חשבון > אימות דו שלבי > הפעל.

כאשר תפעילו מאפיין זה, תוכלו גם להזין כתובת דוא“ל. כתובת הדוא״ל תאפשר ל-WhatsApp לשלוח לכם קישור בדוא״ל לצורך ביטול של האימות הדו שלבי. זאת למקרה שתשכחו את קוד ה-PIN וגם כאמצעי הגנה על החשבון. איננו מאמתים את כתובת הדוא״ל כדי לבדוק שהיא נכונה. מומלץ מאד לספק כתובת דוא“ל מדויקת כדי להבטיח כי לא תינעלו מחוץ לחשבון שלכם אם תשכחו את קוד ה-PIN.

חשוב: אם קיבלתם דוא“ל המבקש לבטל את האימות הדו שלבי אך לא אתם ביקשתם את הביטול, אל תלחצו על הקישור. יתכן כי מישהו מנסה לאמת את מספר הטלפון שלכם ב-WhatsApp.

אם הפעלתם אימות דו שלבי, לא ניתן יהיה לבצע אימות מחדש של המספר שלכם ב-WhatsApp במשך 7 ימים מהשימוש האחרון שעשיתם ב-WhatsApp ללא קוד ה-PIN. לכן, אם שכחתם את קוד ה-PIN ולא סיפקתם כתובת דוא“ל לביטול האימות הדו שלבי, אפילו אתם לא תוכלו לבצע אימות מחדש ב-WhatsApp במשך 7 ימים מאז השימוש האחרון שלכם ב-WhatsApp. לאחר 7 ימים, אפשר יהיה לבצע שוב אימות של המספר שלכם ב-WhatsApp ללא קוד PIN, אך כשתבצעו אימות מחדש תאבדו את כל ההודעות שממתינות למסירה והן יימחקו. אם ביצעתם אימות מחדש ב-WhatsApp לאחר 30 יום מהפעם האחרונה שבה השתמשתם ב-WhatsApp, ותעשו זאת ללא קוד PIN, החשבון שלכם יימחק וייווצר לכם חשבון חדש כשתשלימו את האימות בהצלחה.

שימו לב: כדי שלא תשכחו את קוד ה-PIN, אנו נבקש מכם להזין אותו מפעם לפעם. אין אפשרות לבטל את הפונקציונליות הזו מבלי לבטל את האימות הדו שלבי.

סרטון הדרכה (אנגלית)

המאמר כולו באדיבות WhatsApp והועתק מכאן: https://faq.whatsapp.com/26000021?lang=he